Maandelijkse cursus
Workshop klantcontact over social media
De workshop klantcontact via social media
Je imago is ontzettend belangrijk, maar kan ook kwetsbaar zijn. Eén enkele slechte recensie leidt al snel tot meer negatieve recensies en voordat je het weet is je bedrijf niet langer interessant voor potentiële klanten. Heb je jouw webcare op orde, dan kun je ontevredenheid wegnemen voordat dit tot negatieve recensies leidt. Een goede klantenservice leidt bovendien tot meer tevredenheid en is uitstekende reclame voor je bedrijf. Wij bieden een workshop aan voor ondernemers die verbetering willen aanbrengen in hun online klantenservice. Live chats, social media en andere kanalen komen stuk voor stuk aan bod.

Hoe ziet de workshop eruit?
Overkomt het je vaak dat je gebeld wordt door een klant die jouw klantenservice prijst? Hoor je jouw klanten wel eens over reclamecampagnes? De kans is nihil. Wanneer jouw social mediakanalen goed onderhouden worden, zal dit echter vrijwel dagelijks aan de orde zijn. Je krijgt dan niet alleen reacties en complimenten, maar vast en zeker ook klachten. Wil je daar als bedrijf goed op kunnen reageren, dan vergt dit veel kennis van social media en de juiste sociale vaardigheden. Door middel van onze korte (gratis workshop) leren wij je hoe je social media kunt gebruiken om jouw organisatie te promoten, maar ook te beschermen tegen negatieve reacties. Hoe is het momenteel gesteld met jouw online klantenservice? Wat voor informatie zoek je en wat doet je marketingafdeling daar vervolgens mee?
Leer het antwoord op jouw vragen over webcare tijdens onze leerzame workshop en sluit af met een gezellige borrel met andere teamleiders. Er is voldoende ruimte om inspiratie op te doen en om ervaringen met elkaar te delen. Tijdens de workshop zijn er ook altijd interim teamleiders aanwezig
Zo ziet het programma eruit
13:00 uur: De inloop 13:30 uur: De workshop gaat van start 16:00 uur: Tijd voor de borrel! 17:00 uur: De afsluiting
Wat kost het?
Deze workshop is gratis te volgen als je een teamleider, manager of supervisor bent. Houd er wel rekening mee dat we slechts een beperkt aantal plaatsen hebben. Mocht je onverwachts toch niet kunnen, stellen we het dus op prijs als je dit aangeeft. Dan kunnen we namelijk een ander de kans geven om de workshop bij te wonen. Je kunt je tot een week voor de workshop afmelden. Annuleer je later dan dat, moeten we helaas wel € 50 in rekening brengen, vanwege de administratiekosten en organisatorische kosten die gemaakt worden.
De locatie van de workshop
De workshop vindt plaats in Kasteel Kerckebosch, gelegen aan de Arnhemse Bovenweg 31 in Zeist. Je kunt gratis parkeren.
Workshop klantcontact over social media
Schrijf je nu in

Een thuis gevoel creëren binnen onze club! Waarde toevoegen en een verschil maken voor mijn collega’s en onze klanten, daar sta ik elke morgen met plezier voor op!