Wij helpen je om de klantrelatie te verbeteren. 

Hoe verloop het klantcontact binnen jouw bedrijf?

Service is geen aparte afdeling.

Voor je bedrijf is het belangrijk dat de klantenservice blijft verbeteren. Waarschijnlijk heeft je bedrijf wat dat betreft de laatste jaren al enorme veranderingen gezien. Klantcontact vindt niet alleen meer telefonisch plaats, maar je hebt inmiddels ook webcare. Service is niet langer een aparte afdeling, maar is een unique selling point van de organisatie geworden. Om de klantrelaties optimaal te houden, heb je kundige medewerkers en efficiënte teamleiders nodig. Onze teamleiders kunnen je helpen om alles wat bij het klantcontact hoort aan te sturen en de prestaties te meten met behulp van Key Performance Indicators.

Empowerplay

Een uitgebreide social scan

Het imago van je bedrijf kan erg kwetsbaar zijn. Negatieve recensies kunnen snel in aantallen toenemen en binnen de kortste keren wil niemand nog met je bedrijf in zee gaan. Belangrijk is dus om ontevredenheid al vroegtijdig te signaleren en om hier effectief op te reageren. Door voldoende aandacht aan klantcontact te besteden, verbetert de reputatie van je bedrijf. Bestaande klanten zullen vaker terugkeren en potentiële klanten zullen eerder overtuigd zijn. Wil jij weten hoe het met jouw socialmediapagina’s, live chats en overige communicatiekanalen gesteld is?

Onze quick scan

Met behulp van een quick scan kunnen we de klantcontactomgeving van jouw bedrijf grondig en snel analyseren. We nemen hierbij onder meer de klanttevredenheid, KPI’s en werkprocessen onder de loep. Daarnaast analyseren we ook naar het Workforce Management, om te beoordelen of jij over de juiste mensen met de juiste competenties beschikt. Met behulp van onze quick scan zullen we veel van je vragen wegnemen. Zo kunnen we samen met jou het klantcontact verbeteren!

Advies op maat

De inrichting van de klantcontactomgeving verschilt per bedrijf. De dienstverlening, de medewerkers en de processen zullen allemaal verschillen. Jouw bedrijf is uniek, maar dat neemt niet weg dat wij jou kunnen ondersteunen bij het verbeteren van jouw klantcontactomgeving. Wij hebben namelijk een team van honderden teamleiders met ervaring. We hebben ervaring met daadwerkelijk iedere sector. Ben jij benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

01 / 01

Teamleiders.nu, jullie maken in alle opzichten jullie naam waar. Je klanten kennen en weten waar ze naar op zoek zijn heeft geleid tot een perfecte match. Dit heeft zich voortgezet in een uitstekende onderlinge samenwerking! Dank daarvoor.

Ellen Peperkamp

Customer Operations Manager Trainee

Cendris

Voor de 2e keer is Cees van Alphen ingezet als teamleider op het Zalando project bij Majorel. We zijn verder gegaan waar we ooit gebleven zijn en dat is goed uitgepakt, zonder enige opmerkingen. Tevreden over de inzet en samenwerking.

Edo Djordjevic - Arvato

Operations Manager

Arvato

Mijn eerste samenwerking met teamleiders.nu was boven verwachting. Er was direct een klik en ze hebben geleverd waar wij om hebben gevraagd. We hebben zelfs niet één, maar twee teamleiders aangenomen. Daarnaast wordt er met je mee gedacht en snel geschakeld. Ik kan teamleiders.nu iedereen aanbevelen!

Leonie Siebelink

HR Manager

Lebara

Bij vervanging teamleider, is de vacante plek door adequaat en snel handelen van Teamleiders.nu, binnen no-time gevuld met een professionele en prima functionerende teamleider.

Koen Wijnker

Teammanger

VGZ Alkmaar

NRC Logo

Tijd om actie te nemen

Krijg jij graag advies van een teamleider?

Heb jij hulp nodig bij het verbeteren van je klantrelaties? Onze teamleiders voorzien je van advies waar je echt iets aan hebt! Neem vandaag nog contact met ons op via het contactformulier of per mail of telefonisch: info@teamleiders.nu of +31 (0)30 658 52 31.

    Jouw gegevens

    Luka Radovanovic
    Onze site gebruikt cookies

    Om onze website gemakkelijker en persoonlijker te maker, gebruiken we cookies en vergelijkbare technieken. Je kunt altijd zelf kiezen welke soorten cookies je wilt toestaan. Lees hierover meer in onze cookieverklaring.