Wij helpen je om de klantrelatie te verbeteren.
Hoe verloop het klantcontact binnen jouw bedrijf?
Service is geen aparte afdeling.
Voor je bedrijf is het belangrijk dat de klantenservice blijft verbeteren. Waarschijnlijk heeft je bedrijf wat dat betreft de laatste jaren al enorme veranderingen gezien. Klantcontact vindt niet alleen meer telefonisch plaats, maar je hebt inmiddels ook webcare. Service is niet langer een aparte afdeling, maar is een unique selling point van de organisatie geworden. Om de klantrelaties optimaal te houden, heb je kundige medewerkers en efficiënte teamleiders nodig. Onze teamleiders kunnen je helpen om alles wat bij het klantcontact hoort aan te sturen en de prestaties te meten met behulp van Key Performance Indicators.


Een uitgebreide social scan
Het imago van je bedrijf kan erg kwetsbaar zijn. Negatieve recensies kunnen snel in aantallen toenemen en binnen de kortste keren wil niemand nog met je bedrijf in zee gaan. Belangrijk is dus om ontevredenheid al vroegtijdig te signaleren en om hier effectief op te reageren. Door voldoende aandacht aan klantcontact te besteden, verbetert de reputatie van je bedrijf. Bestaande klanten zullen vaker terugkeren en potentiële klanten zullen eerder overtuigd zijn. Wil jij weten hoe het met jouw socialmediapagina’s, live chats en overige communicatiekanalen gesteld is?

Onze quick scan
Met behulp van een quick scan kunnen we de klantcontactomgeving van jouw bedrijf grondig en snel analyseren. We nemen hierbij onder meer de klanttevredenheid, KPI’s en werkprocessen onder de loep. Daarnaast analyseren we ook naar het Workforce Management, om te beoordelen of jij over de juiste mensen met de juiste competenties beschikt. Met behulp van onze quick scan zullen we veel van je vragen wegnemen. Zo kunnen we samen met jou het klantcontact verbeteren!

Advies op maat
De inrichting van de klantcontactomgeving verschilt per bedrijf. De dienstverlening, de medewerkers en de processen zullen allemaal verschillen. Jouw bedrijf is uniek, maar dat neemt niet weg dat wij jou kunnen ondersteunen bij het verbeteren van jouw klantcontactomgeving. Wij hebben namelijk een team van honderden teamleiders met ervaring. We hebben ervaring met daadwerkelijk iedere sector. Ben jij benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Tijd om actie te nemen
Krijg jij graag advies van een teamleider?
Heb jij hulp nodig bij het verbeteren van je klantrelaties? Onze teamleiders voorzien je van advies waar je echt iets aan hebt! Neem vandaag nog contact met ons op via het contactformulier of per mail of telefonisch: info@teamleiders.nu of +31 (0)30 658 52 31.
